ОГОЛОШЕННЯ
З метою забезпечення дотримання установлених правил карантину та убезпечення найбільш уразливих категорій населення від зараження гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 управлінням соціального захисту населення Луцької райдержадміністрації для виявлення потреб одиноких громадян похилого віку, осіб з інвалідністю, сімей з дітьми, зокрема з дітьми з інвалідністю відкрито «гарячу» телефонну лінію за номером (0332) 728 122, на якій реєструються звернення громадяни, які потрапили в складні життєві обставини та потребують невідкладної допомоги.
ОГОЛОШЕННЯ
Шановні жителі Луцького району!
У зв’язку з наближенням осінньо-зимового періоду 2020/21 року та з метою забезпечення його сталого проходження для отримувачів житлової субсидії, повідомляємо наступне.
Житлова субсидія не призначається (у тому числі на наступний період), якщо структурним підрозділом з питань соціального захисту населення отримано інформацію про наявність простроченої понад три місяці (на дату надання такої інформації) заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком, строк позовної давності якої не минув і загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (340 грн.) на день звернення за призначенням житлової субсидії.
В зв’язку з цим рекомендуємо отримувачам житлової субсидії, у разі наявної заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, погасити її або укласти договір реструктуризації заборгованості з надавачами житлово-комунальних послуг.
Для домогосподарств яким була призначена житлова субсидія на не опалювальний період і в яких не відбулося змін в складі сім’ї, членами сім’ї не було набуто право власності або здійснення покупки одноразово на суму, що перевищує 50 тис. грн., і в яких відсутня заборгованість з оплати за житло-комунальні послуги субсидія на опалювальний період буде призначена автоматичним перерахунком.
З новою заявою та декларацією для призначення житлової субсидії потрібно звернутися, якщо:
у складі домогосподарства або у складі сім’ї члена домогосподарства є особи, що досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії і за інформацією ДПС, Пенсійного фонду України, у них взагалі відсутні доходи, які враховуються під час призначення житлової субсидії;
або нарахований середньомісячний сукупний дохід менший, ніж розмір мінімальної заробітної плати, встановленої на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії;
та/або ними або за них не сплачено єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому від мінімального, сумарно протягом трьох місяців у періоді, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії (крім військовослужбовців, а також осіб, щодо яких наявна заборгованість роботодавця із виплати заробітної плати та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування);
у складі яких є внутрішньо переміщені особи;
у складі яких кількість фактично проживаючих зареєстрованих осіб менша, ніж кількість зареєстрованих осіб;
якщо звертаються за призначенням житлової субсидії на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
орендують житлове приміщення для проживання і звертаються за житловою субсидією на оплату житлово-комунальних послуг.
До розрахунку сукупного доходу сім’ї для осіб, яких звільнено з роботи у зв’язку з карантином під час призначення житлової субсидії буде враховуватися розмір допомоги по безробіттю замість заробітної плати, яку вони отримували за попереднім місцем роботи.
ДОДАТКОВО ІНФОРМУЄМО
Відповідно до норм Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 ,,Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива” (зі змінами) (далі – Положення), житлова субсидія призначається за наявності різниці між розміром плати за житлово-комунальні послуги в межах соціальної норми житла, соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами і розміром обов’язкового відсотка платежу, визначеного в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Пунктом 9 Положення передбачено, що призначення житлових субсидій та контроль за їх цільовим використанням здійснюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх створення) рад (далі – структурні підрозділи з питань соціального захисту населення).
Для призначення житлової субсидії особа подає до органу соціального захисту населення заяву про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі та декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, за встановленими формами.
З 1 січня 2021 р. заяви з необхідними документами приймаються від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних держадміністрацій лише у разі надіслання їх поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний веб-портал електронних послуг).
Заяви з необхідними документами також приймаються уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади (далі ‒ посадові особи виконавчого органу) та посадовими особами центру надання адміністративних послуг, які передають їх протягом трьох робочих днів з дати їх надходження відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.
До 1 березня 2021 р. посадова особа виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг, яка приймає заяву з необхідними документами, за наявності технічної можливості реєструє заяву та формує електронну справу (заповнює відповідні електронні форми з використанням інформаційних систем Мінсоцполітики) і не пізніше наступного робочого дня надсилає електронну справу відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення засобами електронного зв’язку через інформаційні системи Мінсоцполітики з дотриманням вимог Законів України ,,Про електронні документи та електронний документообіг”, ,,Про електронні довірчі послуги”, ,,Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах”.
З 1 березня 2021 р. заяви з необхідними документами приймаються посадовими особами виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг виключно з формуванням електронної справи.
Заяви з необхідними документами (після формування електронної справи) у паперовому вигляді передаються відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення не рідше ніж раз на два тижні.
Інформація про призначені житлові субсидії вноситься структурним підрозділом з питань соціального захисту населення до Єдиного державного реєстру отримувачів житлових субсидій.
Також повідомляємо, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.12.2020 № 1324 до середньомісячного сукупного доходу осіб, яким надаються державні допомоги, розмір призначеної їм житлової субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та скрапленого газу, враховуватися не буде.
О Г О Л О Ш Е Н Н Я
З 2020 року діти з інвалідністю всіх нозологій мають право на безоплатне забезпечення реабілітаційними заходами у реабілітаційних установах, закладах охорони здоров’я у відповідності до індивідуальної програми реабілітації (ІПР).
Для отримання дітьми з інвалідністю послуг з реабілітації відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 р. № 309 «Про затвердження порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю», один з батьків або законний представник дитини має подати до Управління соціального захисту населення Луцької районної держадміністрації Волинської області заяву разом з копіями документів: паспорта громадянина України та/або свідоцтва про народження дитини, індивідуальної програми реабілітації, виписки з медичної картки амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма № 027/0), паспорта громадянина України законного представника дитини з інвалідністю.
Гранична вартість реабілітаційних заходів не перевищує для однієї дитини, яка відповідно до ІПР має обмеження життєдіяльності I або II ступенів – 16 тис.грн., III ступеня – 25 тис. грн.
Перелік закладів, які здійснюють реабілітаційні заходи для дітей з інвалідністю, розміщений на сайті Мінсоцполітики у розділі «Інвалідність».
Отримати детальну інформацію щодо забезпечення дітей з інвалідністю всіх нозологій заходами з реабілітації можна в управлінні соціального захисту населення Луцької РДА Волинської області за адресою: м. Луцьк, вул. Ковельська,53, каб. 108, тел.728-122.
Психологічна реабілітація учасників АТО та революції гідності
РЕЄСТР
галузевих (міжгалузевих), територіальних угод,
колективних договорів, змін і доповнень до них
Назва угоди (договору), змін і доповнень до неї (нього) із зазначенням переліку суб’єктів сторін |
Дата набрання чинності, строк, на який укладено |
Суб’єкт, що подав на повідомну реєстрацію, вихідний, вхідний номер, дата супровідного листа |
Реєстраційний номер, дата повідомної реєстрації угоди (договору), змін і доповнень до неї (нього) |
Номер і дата листа реєструючого органу з інформацією про повідомну реєстрацію угоди (договору) |
|
з 24 грудня 2019р. 2020-2024рр. |
Комунальне підприємство при Підгайцівській сільській раді вих. №1 від 02.01.2020р. |
№ 1 від 20 січня 2020 р. |
№ 59/01-39 від 20.01.2020р. |
||
Колективний договір між адміністрацією та трудовим колективом приватного підприємства «Алеся» |
з 28 грудня 2019 р. 2020-2025рр. |
Приватне підприємство «Алеся» вих. №1 від 10.01.2020р |
№ 2 від 20 січня 2020 р. |
№ 56/01-39 від 20.01.2020р. |
|
з 17 січня 2020 р. безстроковий |
Спільне українсько-польське підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Модерн-Експо» вих. № 55/1від 17.01.2020 року |
№ 3 від 31 січня 2020 р. |
№ 144/01-39 від 31.01.2020р. |
||
з 30 січня 2020 р. 2020-2022рр. |
ДНЗ «Світлячок » с. Воютин Луцького району Волинської області вих. № 4 від 07.02.2020 року |
№ 4 від 26 лютого 2020 р. |
№ 313/01-39 від 26.02.2020р. |
||
Додпаткова угода № 5 до колективного договору між дирекцією та колективом найманих працівників товариства з обмеженою відповідальністю «Кромберг енд Шуберт Україна ЛУ» |
з 30 вересня 2019 р. 2018-2024рр. |
ТОВ «Кромберг енд Шуберт Україна ЛУ» вих. № 294 від 25.02.2020 року |
№ 5 від 26 лютого 2020 р. |
№ 314/01-39 від 26.02.2020р. |
|
Додпаткова угода № 6 до колективного договору між дирекцією та колективом найманих працівників товариства з обмеженою відповідальністю «Кромберг енд Шуберт Україна ЛУ» |
з 01 січня 2020 р. 2018-2024рр. |
ТОВ «Кромберг енд Шуберт Україна ЛУ» вих. № 295 від 25.02.2020 року |
№ 6 від 26 лютого 2020 р. |
№ 314/01-39 від 26.02.2020р. |
|
Зміни № 4 до колективного договору між дирекцією та адміністрацією приватного акціонерного товариства «Луцьк Фудз» |
з 01 січня 2020 р. 2014-2020рр |
ПАТ «Луцьк Фудз» вих. № 750 від 31.03.2020 року |
№ 7 від 09 квітня 2020 р. |
№ 481/01-39 від 09.04.2020р. | |
Зміни № 5 до колективного договору між дирекцією та адміністрацією приватного акціонерного товариства «Луцьк Фудз» |
з 01 січня 2020 р. 2014-2020рр |
ПАТ «Луцьк Фудз» вих. № 751 від 31.03.2020 року |
№ 8 від 09 квітня 2020 р. |
№ 481/01-39 від 09.04.2020р. | |
Колективний договір між адміністрацією та профспілковим комітетом загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с.Радомишль Луцького району Волинської області |
з 09 січня 2020 р. 2020-2025рр |
ЗОШ І-ІІІ ст. с.Радомишль Луцького району Волинської област вих. № 67 від 21.05.2020 року вх. № 1073/01-38 від 21.05.2020 |
№ 9 від 02.06.2020 р. |
№ 654/01-39 від 02.06.2020р | |
Колективний договір між Липинською сільською радою та трудовим колективом закладів культури Липинської сільської ради Луцького району Волинської області |
з 05 березня 2020 р. 2020-2025рр |
Липинська сільська рада Луцького району Волинської області вих. № 505/1.16 від 22.06.2020 року вх. № 1391/01-38 від 01.07.2020 |
№ 10 від 09.07.2020 р. |
№ 837/01-39 від 09.07.2020р | |
Додаткова угода № 7 до колективного договору між дирекцією та колективом найманих працівників товариства з обмеженою відповідальністю «Кромберг енд Шуберт Україна ЛУ» |
з 25 травня 2020 р. 2018-2024рр. |
ТОВ «Кромберг енд Шуберт Україна ЛУ» вих. № 666 від 24.06.2020 року |
№ 11 від 09.07 2020 р. |
№ 838/01-39 від 09.07.2020р. | |
Колективний договір між комунальним некомерційним підприємством «Підгайцівський центр первинної медико-санітарної допомоги Підгайцівської сільської ради Луцького району Волинської області |
з 05 березня 2020 р. 2020-2025рр |
КНП «Підгайцівський центр первинної медико-санітарної допомоги Підгайцівської сільської ради» вих. № 291 від 03.07.2020 року вх. № 1447/01-38 від 07.07.2020 |
№ 12 від 09.07.2020 р. |
№ 839/01-39 від 09.07.2020р | |
Колективний договір між адміністрацією і Радою трудового колективу дошкільним навчальним закладом «Оленька» Липинської сільської ради Луцького району Волинської області |
з 06 липня 2020 р. 2020-2025рр |
ДНЗ «Оленька» Липинської сільської ради вих. № б/н від 07.09.2020 року вх. № 1140/01-31 від 10.09.2020 |
№ 13 від 14.09.2020 р. |
№ 1202/01-32 від 14.09.2020р | |
Колективний договір між адміністрацією і Радою трудового колективу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня Липинської сільської ради Луцького району Волинської області |
з 02 вересня 2020 р. 2020-2025рр |
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня Липинської сільської ради Луцького району Волинської області вих. № 25 від 22.09.2020 року вх. № 2052/01-32 від 23.09.2020 |
№ 14 від 02.10.2020 р. |
№ 1302/01-32 від 02.10.2020р | |
Додаткова угода № 5 до колективного договору між Спільним українсько-польським підприємством у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Модерн-Експо» та первинною профспілковою організацією Спільного українсько-польського підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Модерн-Експо» |
з 15 жовтня 2020 р. безстроковий |
Спільне українсько-польське підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Модерн-Експо» вих. № 893 від 15.10.2020 вх. № 2339/01-32 від 22.10.2020 |
№ 15 від 02.11.2020 |
№ 1466/01-32 від 02.11.2020 | |
Колективний договір між адміністрацією та профспілковим комітетом опорного закладу загальної середньої освіти «Торчинський ліцей Торчинської селищної ради» |
з 31 серпня 2020 р. 2020-2025рр |
Опорний заклад загальної середньої освіти «Торчинський ліцей Торчинської селищної ради» вих. № 321 від 22.10.2020 вх. № 2350/01-32 від 22.10.2020 |
№ 16 від 02.11.2020 |
№ 1467/01-32 від 02.11.2020 | |
Зміни та доповнення до колективного договору між адміністрацією та Радою трудового колективу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня с.Липини Липинської сільської ради |
з 02 вересня 2020 р. 2020-2025рр |
Луцької районна організація Профспілки працівників освіти і науки Волинської області вих. № 2 від 03.12.2020 вх. № 2771/01-32 від 07.12.2020 |
№17 від 19.11.2020 |
№ 1577/01-32 від 19.11.2020 | |
|
з 10 лютого 2020 р. 2020-2021рр. |
Спільне українсько-польське підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Модерн-Експо» вих. № 893 від 15.10.2020 вх. № 2339/01-32 від 22.10.2020 |
№ 18 від 09 грудня 2020 |
№ 1666/01-32 від 09.12.2020 | |
|
з 30 листопада 2020 р. безстроковий |
Спільне українсько-польське підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Модерн-Експо» вих. № 30/11-1-20 від 30.11.2020 вх. № 2778/01-32 від 08.12.2020 |
№ 19 від 09 грудня 2020 |
№ 1667/01-32 від 09.12.2020 | |
Зміни та доповнення до колективного договору між адміністрацією і Радою трудового колективу дошкільним навчальним закладом «Оленька» Липинської сільської ради Луцького району Волинської області |
з 23 листопада 2020 р. 2020-2025рр |
ДНЗ «Оленька» Липинської сільської ради вих. № 08 від 19.12.2020 вх. № 2811/01-31 від 10.12.2020 |
№ 20 від 10.12.2020 р. |
№ 1693/01-32 від 10.12.2020 | |
з 09 грудня 2020р. 2020-2024рр. |
Комунальне підприємство при Підгайцівській сільській раді вих. №572 від 09.12.2020 вх. № 2785/01-31 від 09.12.2020 |
№ 21 від 14.12.2020 р. |
№ 1699/01-32 від 14.12.2020 | ||
Колективний договір між власником та трудовим колективом товариства з обмеженою відповідальністю «СПАЙС-ЛУЦЬК» |
з 30 червня 2020 2020-2024рр |
Товариство з обмеженою відповідальністю «СПАЙС-ЛУЦЬК» вих. № 28 від 22.12.2020 вх. № 2932/01-32 від 22.12.2020 |
№ 22 від 23.12.2020 |
№ 1737/01-32 від 23.12.2020 |
СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ВРАЗЛИВИХ КАТЕГОРІЙ НАСЕЛЕННЯ В ПЕРІОД КАРАНТИНУ
Міністерством соціальної політики України запроваджено соціальний проект, створений для надання адресної допомоги вразливим верствам населення в період карантину.
В межах забезпечення виконання постанови Кабінету Міністрів України від 08.04.2020 № 287 «Про розвиток соціальних сервісів для деяких соціальних груп населення» в області функціонує інформаційна платформа «Допомога поруч», що розміщена за посиланням https://dopomoga.msp.gov.ua та відкрито «гарячу» телефонну лінію за номером 778 253, на якій реєструються звернення громадяни, які потрапили в складні життєві обставини та потребують невідкладної допомоги.
Щодня на інформаційній платформі «Допомога поруч» розміщуються:
- інформації про потреби одиноких громадян похилого віку, осіб з інвалідністю, сімей з дітьми, зокрема з дітьми з інвалідністю, в основних продуктах харчування, засобах особистої гігієни, побутової хімії для їх життєзабезпечення, в транспортних послугах для доставки зазначеної допомоги, в довезені соціальних робітників, соціальних працівників, фахівців із соціальної роботи для надання послуг громадянам;
- звіт про надання допомоги одиноким громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, сім’ям з дітьми, зокрема з дітьми з інвалідністю.
Нова "Заява про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі"
Щодо внесення змін до порядку надання пільг на оплату ЖКП у грошовій формі
Окремим категоріям громадян спрощено умови призначення житлових субсидій
Інформація про зміни до порядку надання субсидії
Реабілітація дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу
Перелік реабілітаційних установ, закладів охорони здоров’яформується
Порядок отримання житлових субсидій в грошовій формі з 1 березня 2019 року
Розмір надання допомоги по тимчасовій непрацездатності дружинам (чоловікам) військовослужбовців
ДОРОЖНЯ КАРТА щодо забезпечення учасників АТО психологічною реабілітацією
Щодо системи надання допомоги постраждалим від торгівлі людьми
Нові бланки для оформлення субсидії
Про легалізацію найманої праці
Нова програма житлових субсидій
Предмети розкоші та здача квартири в оренду
Соціальна норма житла для нарахування субсидії змінюється
Соціальні нормативи наближаються до реальних потреб людей
ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ НАДАННЯ СУБСИДІЙ
РОЗМІРИ ДЕРЖАВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ ІНВАЛІДАМ З ДИТИНСТВА ТА ДІТЯМ-ІНВАЛІДАМ НА 2017 РІК
Розміри державних соціальних допомог у 2018 році
Про порядок проведення перерахунків субсидій на опалювальний період
Призначення і виплата соціальних допомог станом на 15.11.2020 року
Про зміни у порядку надання житлових субсидій (з 01.05.2017 року)
Про повідомну реєстрацію колективних договорів
Про повідомну реєстрацію колективних договорів
Про повідомну реєстрацію колективних договорів
Про повідомну реєстрацію колективних договорів
Про повідомну реєстрацію колективних договорів
Про повідомну реєстрацію колективних договорів
Про повідомну реєстрацію колективних договорів
Про повідомну реєстрацію колективних договорів
Про повідомну реєстрацію колективних договорів
Про повідомну реєстрацію колективних договорів
Про повідомну реєстрацію колективних договорів
Про повідомну реєстрацію колективних договорів
Про повідомну реєстрацію колективних договорів
Про повідомну реєстрацію колективних договорів
Про повідомну реєстрацію колективних договорів
Роз’яснення щодо отримання застрахованими особами матеріального забезпечення
Санаторно-курортне лікування учасників АТО
Паспорти бюджетної програми 2017 рік
Забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших осіб технічними та іншими засобами реабілітації в умовах карантину
Управління соціального захисту населення Луцької районної державної адміністрації Волинської області повідомляє, що відповідно до визначених заходів щодо запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (постанова Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211) дозволено роботу суб’єктів господарювання щодо виготовлення та реалізації технічних та інших засобів реабілітації, що дає змогу забезпечувати осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення необхідними засобами реабілітації.
Cпеціалісти управління здійснюють прийом документів та взяття на облік осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших осіб для забезпечення їх засобами реабілітації засобами поштового зв’язку.
Прийом договорів на виготовлення та забезпечення ТЗР від підприємств, що здійснюють виготовлення, постачання, ремонт та технічне обслуговування цих засобів, а також актів виконаних робіт буде здійснюватися в електронному вигляді за допомогою кваліфікаційного електронного підпису на електронну пошту.
Каталог технічних та інших засобів реабілітації розміщений за посиленням https://www.msp.gov.ua/.- сайт Міністерства соціальної політики на якому знаходиться електронний каталог.
Телефон спеціалістів з питань забезпечення засобами реабілітації – (0332)728122 Іванюк Анатолій Євгенійович, Верхось Мар’яна Володимирівна, Кондратюк Наталія Павлівна.
ПЕРЕЛІК
підприємств, що відповідають кваліфікаційним вимогам на виготовлення, постачання, ремонт та технічне обслуговування технічних та інших засобів реабілітації
№ |
Найменування підприємства, що відповідає кваліфікаційним вимогам на виготовлення, постачання, ремонт та технічне обслуговування технічних та інших засобів реабілітації, його місцезнаходження, код ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків |
Строк відповідності кваліфікаційним вимогам |
Види діяльності |
1 |
Ортопедичний науково-виробничий реабілітаційний центр „Ортес” вул. Фролівська, 4, м. Київ, 04070 (30382727) тел. (044) 485-23-94, (067) 232-67-47, (067) 534-81-55 e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
3 роки (2020 – 2022) |
виготовлення та постачання протезів молочної залози, протезів молочної залози післяопераційних, ліфів для кріплення протезів молочної залози, ліфів для кріплення протезів молочної залози післяопераційних, ортезів на верхні кінцівки (компресійний рукав при лімфодемі), спеціальних ліфів для кріплення протезів молочної залози для занять фізичною культурою і плаванням (купальники) |
ОГОЛОШЕННЯ!
Виплата частини невикористаних коштів субсидії на опалення та субсидії на тверде паливо і скраплений газ членам сім’ї
Надано можливість у разі смерті особи, якій було призначено субсидію, виплачувати готівкові кошти субсидії на придбання твердого палива та частину невикористаної суми субсидії на індивідуальне опалення одній із осіб, з урахуванням яких субсидія розраховувалася. Для цього членам померлих осіб, потрібно подати заяву до управління соціального захисту (на монетизацію до 1 вересня 2017 року!).
Зміни до порядку надання субсидії
Постановою Кабінету Міністрів Міністрів України від 18.08.2017 року № 609 ”Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України” змінено період, за який враховуються доходи під час призначення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, з чотирьох кварталів до двох кварталів. оплату житлово-комунальних послуг
Відповідно до прийнятих змін розрахунок субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг у жовтні на опалювальний період буде проводитись на підставі доходів за перше півріччя 2017 року.
Передбачено під час здійснення розрахунку субсидії на наступний період у травні для домогосподарств, які отримували субсидію у попередньому періоді, враховувати доходи за третій-четвертий квартали попереднього року, а розрахунок субсидії на опалювальний сезон у жовтні проводити на підставі доходів за перше півріччя поточного року.
Таким чином, враховуватимуться більш актуальні доходи громадян.
При призначенні субсидії на наступний термін відтепер враховуватиметься наявність простроченої понад два місяці заборгованості з оплати послуг, якщо загальна сума перевищує двадцять неоподаткованих мінімумів доходів громадян.
Передбачено, що субсидія не може призначатися одночасно за місцем реєстрації особи та місцем її фактичного проживання. Зобов’язано отримувача субсидії інформувати протягом місяця про закінчення терміну реєстрації місця проживання.
Врегульовано питання призначення субсидії недієздатній особі за заявою опікуна.
Начальник управління соціального захисту
населення Луцької райдержадміністрації С.АВРАМЕНКО
Рівень заробітної плати та стан погашення заборгованості по її виплаті
Інформуємо, що за статистичними даними станом на 1 серпня 2017 року заборгованість із виплати заробітної плати працівникам району становить 2356,5 тис. грн., що на 19,2 тис. грн. більше, ніж у минулому місяці. Заборгованість виникла у ДП «Луцький комбінат хлібопродуктів №2» Державного агентства резерву України в сумі 1980,1 тис. грн. , у філії «Луцький райавтодор” ДП «Волинський облавтодор» – 287,3 тис. грн. та у Волинській державній сільськогосподарській дослідній станції інституту сільського господарства Західного Полісся – 89,1 тис.грн.
Графіки погашення заборгованості не виконуються, зокрема на ДП Луцький комбінат хлібопродуктів №2 Державного агентства резерву України відхилення від графіка становить 1980,1 тис.грн., у Волинській державній сільськогосподарській дослідній станції інституту сільського господарства Західного Полісся – 65,0 тис.грн.
Відносно ДП „Луцький комбінат хлібопродуктів №2” Державного агентства резерву України провадження у справі про банкрутство зупинене, оскільки матеріали справи скеровані до Вищого господарського суду України.
Соціальний захист населення
В районі здійснюються заходи щодо соціального захисту багатодітних, малозабезпечених сімей, сімей з дітьми. Забезпечено протягом січня-липня 2017 року нарахування й виплата державних соціальних допомог одержувачам на загальну суму 69,5 млн. грн.
В районі створено 3 будинки сімейного типу та 7 прийомних сімей, в яких виховується 34 дитини. Нараховано та виплачено державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам на загальну суму 1042,6 тис.грн.
Здійснено виплату допомоги 778 інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам на загальну суму 9,7 млн. грн.
Нараховано субсидій на житлово-комунальні послуги та тверде паливо на суму 78,2 млн. грн., заборгованість перед надавачами послуг на 1 серпня 2017 року – 63,2 млн. грн., за 2016 рік заборгованість відсутня.
Видано путівки для оздоровлення 6 учасникам війни, 9 інвалідам війни (в т.ч. 3 інваліду АТО), 23 інвалідам загального захворювання, 3 членам сім’ї загиблого та 8 учасникам бойових дій. Видано 158 інвалідам району направлення для забезпечення протезними виробами та засобами технічної реабілітації.
Забезпечено надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг 6 тисячам громадян. Сума нарахованих пільг складає 7025,5 тис. грн., заборгованість перед надавачами послуг на 1 серпня 2017 року становить 9149,5 тис.грн., за 2016 рік заборгованість складає 3711,2 тис.грн.
Нарахування по компенсації автомобільним перевізниками за пільговий проїзд станом на 1 серпня 2017 року становить 881,9 тис. грн., заборгованість відсутня.
В управління станом на 1 серпня 2017 року надійшло 464 письмових звернень, з них з питань надання матеріальної допомоги – 392 звернень. Проведено 9 засідань комісії з питань використання коштів з державного та місцевого бюджетів для надання одноразової грошової матеріальної допомоги, малозабезпеченим громадянам, які опинились в складних життєвих обставинах та інвалідам, на яких вирішено надати допомогу 387 особам з місцевого бюджету на суму 638,5 тис. грн. та 4 особам з державного бюджету на суму 2,6 тис. грн.
Начальник С.АВРАМЕНКО
Хомич 726 021
ОГОЛОШЕННЯ!
Як працюватиме для волинян програма монетизації субсидій
Виплата частини зекономлених субсидій у вигляді «живих» грошей відбуватиметься на підставі заяви громадянина.
Урядовий проект монетизації частини зекономлених субсидій передбачає грошову виплату енергоощадним родинам – еквівалент вартості зекономлених 150 кіловат електроенергії, якщо цей ресурс використовується для опалення, або 100 кубів газу.
До 1 липня 2017 року підприємства-виробники чи підприємства-виконавці послуг з газо-, та електропостачання в паперовому та електронному вигляді повинні надати структурному підрозділу з питань соціального захисту населення списки енергоощадних субсидіантів із зазначенням суми невикористаної державної допомоги.
Субсидіантам, які вели енергоефективне домогосподарство, для отримання коштів необхідно буде з 1 липня до 1 вересня подати заяву у місцеве управління соціального захисту населення, на підставі якої здійснюватиметься виплата грошової винагороди за енергоефективність.
Інформацію про наявність економії кожен отримувач субсидії може відслідковувати у своїй платіжці або шляхом звернення до постачальника газу чи електроенергії, якщо вони використовуються для опалення.
Відкриття рахунку в банку, як і вибір самої уповноваженої банківської установи, через які проводяться виплати соціальних допомог та пенсій, здійснюється субсидіантом самостійно. На момент подачі заяви рахунок в банку повинен бути уже відкритим.
Згідно зі статтею 165.1.1 Податкового кодексу України, субсидія, незалежно від вигляду в якому вона виплачується, не включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку. Тому монетизація частини зекономлених субсидій жодним чином НЕ впливає на процес декларування, а отримана від держави сума НЕ повинна зазначатися у Декларації про доходи громадян.
Завдяки житловій субсидії 80% доходу родин з невеликим доходом буде збережено, незалежно від розміру платіжки, - Прем'єр-міністр
Житлова субсидія – це реальна персональна знижка при сплаті за комунальні послуги, яка дозволить родинам з невеликим доходом 80% від їхнього доходу залишати на інші потреби, незалежно від розміру платіжки. Про це заявив Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман під час селекторної наради з питань реалізації програми житлових субсидій у вівторок.
Голова Уряду зауважив, що житлові субсидії та розстрочка на оплату житлово-комунальних послуг є механізмами компенсації, знижки на оплату для українських родин, домогосподарств, що мають невисокі доходи та потребують такої допомоги, після упровадження ринкових цін на газ.
"Все, що потрібно зробити владі – дати інформацію про це і забезпечити ідентифікацію цієї родини, щоб саме їй це було призначено", - зазначив Володимир Гройсман.
"Тарифи сьогодні є важкими, я це розумію, але для кожної української родини, яка цього потребує, субсидія – це є знижка, розстрочка – це можливість відстрочення платежу", - зазначив Володимир Гройсман.
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФОРМАЦІЇ ТА КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ СЕКРЕТАРІАТУ КМУ
РЕЄСТР
галузевих (міжгалузевих), територіальних угод, колективних договорів, змін і доповнень до них
Назва угоди (договору), змін і доповнень до неї (нього) із зазначенням переліку суб’єктів сторін |
Дата набрання чинності, строк, на який укладено |
Суб’єкт, що подав на повідомну реєстрацію, вихідний, вхідний номер, дата супровідного листа |
Реєстраційний номер, дата повідомної реєстрації угоди (договору), змін і доповнень до неї (нього) |
Номер і дата листа реєструю чого органу з інформацією по повідомну реєстрацію угоди (договору) |
Колективний договір |
22.05.2019 року 2019-2024 |
КП «Райтеплобуд», № 8-09 від 24.09.2019р. |
№ 24 від 11.10.2019 року |
№ 404/01-36 від 11.10.2019 року |
Зміни та доповнення до колективного договору |
17.05.2019 року 2018-2023 |
КНП «Луцький районний центр медико-соціальної допомоги» № 1041 від 01.10.2019р. |
№ 25 від 21.10.2019 року |
№ 1885/01-35 від 21.10.2019 року |
Зміни та доповнення до колективного договору |
24.09.2019 року 2018-2023 |
КНП «Луцький районний центр медико-соціальної допомоги» № 1041 від 01.10.2019р. |
№ 26 від 21.10.2019 року |
№ 1885/01-35 від 21.10.2019 року |
Колективний договір |
11.11.2019 року 2019-2024 |
Княгининівський навчально – виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» Княгининівської сільської ради № 410/05-14 від 11.11.2019р. |
№ 27 від 28.11.2019 року |
№ 632/01-39 від 28.11.2019 року |
Колективний договір |
20.02.2019 року 2019-2024 |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВФБ ГРУП ЛІМІТЕД» №172 від 04.12.2019р. |
№28 від 12.12.2019 року | № 692/01-39 від 12.12.2019 року |
http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=249468015&cat_id=244276429
Наказ "Про повідомну реєстрацію колективних договорів"
ПОЛОЖЕННЯ про управління соціального захисту населення Луцької районної державної адміністрації
"ГАРЯЧА ЛІНІЯ" З ПИТАНЬ НАДАННЯ СУБСИДІЙ
тел. 728-103, 760-860
ЗАЯВА про призначення житлової субсидії
ДЕКЛАРАЦІЯ про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії
Інструкція про порядок заповнення бланків
Субсидія через інтернет стає доступною і для волинян
Порядок споживання енергетичних ресурсів отримувачами субсидії
Інформуємо Вас, що з 01 липня 2015 року запроваджується новий порядок надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї, який передбачений постановою Кабінету Міністрів України від 04 червня 2015 року № 389. Детальніше за посиланням - Пам’ятка для пільговика!
Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації запроваджено роботу телефонної ”гарячої лінії”
Санаторно-курортне лікування для постраждалих учасників антитерористичної операції
Інформуємо, що міжнародним жіночим центром „Ла Страда-Україна” з метою надання психологічної та юридичної допомоги населенню організовані дитяча „гаряча лінія” (0800 500 225 або 0800 500 772 з мобільного телефону) та Національна „гаряча” лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації (0800 500 335 або 0800 500 386 з мобільного телефону).